Ювента від самого початку мала ідею. Ця ідея – зростання. Коли працюєш у агробізнесі, зростання стає логічною філософією. Компанія Ювента з’явилася у 1994 році, невдовзі після розпаду Радянського Союзу. І за 25 років виросла з локального підприємства у велику структуру, зацікавлену у іноземних ринках.

"Коли працюєш у агробізнесі, зростання стає логічною філософією."

На початку «Ювента» займалася торгівлею агропродукцією, але з часом стало зрозуміло, що потрібно розвиватися, займатися не тільки комерцією, а й виробництвом. І от вже у 2000 році компанія мала в роботі майже 8000 гектарів орендованої землі. Утім, і це не стало для компанії межею.

Першим брендом стала Моркішка – бренд міні-моркви.

Успіхи теж потрібно розвивати, так за морквою з’явився бренд сушених фруктів та овочів Fruit Riot. А за ним ще й Мандри.in.ua, який представляє насіння та горіхи. Саме у цих трьох напрямках Ювента розвиватиметься найближчим часом.